Nieuws /

Het tweede deel van de jaarlijkse ledenvergadering van de VOB stond donderdag 16 mei in het teken van een drietal workshops. In carrouselvorm gingen de leden bij de workshops langs. Vol informatie en inspiratie werd daarna de avond met een drankje en hapje afgesloten.

In de Masterclass Onderscheidend Vermogen vertelde Jeroen Blaauw, mede-eigenaar van Mount, over het onderscheidend vermogen. ,Het kennen van je échte onderscheidend vermogen (waarom moeten klanten voor je kiezen) is het belangrijkste handvat voor het maken van keuzes is’, aldus Blaauw.

Gert de Lange sprak over on- en offline marketing. De Lange vroeg zich af of offline marketing nog wel toekomst heeft? ,,Hoe vind ik mijn weg in de alsmaar veranderende chaos van het social media landschap? Volgens marketingstrateeg De Lange is het maar de vraag of dure social media of SEA-campagnes wel echt zinvol zijn? Aan de hand van voorbeelden en cijfers wees hij erop dat marketing niet altijd duur hoeft te zijn.

 

Bij de Matterhorn coaching van Marcel de Vries kwamen de VOB leden zelf in actie. In deze workshop toonde De Vries dat ,doen soms belangrijker is dan denken. ‘

 

Meer nieuwsberichten

Súdwest-Fryslân start proef om statushouders aan het werk te helpen.

Vanaf 1 januari 2025 start Súdwest-Fryslân met ‘Proeven voor Startbanen’. Dit programma van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid helpt statushouders, oftewel mensen mét een verblijfsvergunning, aan een betaalde baan. Terwijl ze ondertussen de Nederlandse taal leren en werkervaring opdoen. Súdwest-Fryslân helpt hen zo om sneller mee te kunnen doen in hun nieuwe sociale omgeving. Met hun talenten en ervaring leveren ze bovendien een waardevolle bijdrage aan de lokale arbeidsmarkt.

6 januari 2025

Elke maand onze nieuwsbrief ontvangen?

Ook samenwerken? Word nu lid

Neem contact op